Friday, September 24, 2010

saye cantek!

hohoho.. assalamualaikum dan holla buat rakan2 sekalian. dah lame tak mengupdate terase laen pule diri ini.. lebih suci dan murni dari sebarang carutan gitu! hahaha.. okey, sekarang saye berade di kampong oOo balik kampong kerana telah dihinggapi virus cikenpox (psstt.. virus ni konfem dak2 rumah aku den dak kelas den satu mktab jangkit! HUA..HUA.. HUA!!!!). okey2, kembali ke karangan.. walaupun saye berade dikampong dengan MC iaitu Mintak Cuti dari POLIKLINIK EHSAN dekat jalan nak ngala ke jusco tu, tapi sesungguhnye saye langsung tak terasa tengah bercuti.. kerane;
1)esaimen belambak tapi xboleh buat
2)muke n badan gua bengkak
3)kene telan ubat hari2
4)dok terbaring jek siangmalampagipetang (bapak den xbagi keluaq bilik slalu.. takut jangkit..hua!!!)
5)cian mak aku buat keje sorang2
6) KAWAN2 RINDUKAN AKU..hua3
so, baru harini aku rase kuat sket. dah boleh cuci muke gune pencuci muke kat rumah seperti safi, syura, ponds etc. selain itu, aku baru je stat sket2 buat esaimen kerana sudah bangang dok lama sangat tidoq kat ghumah,..aku juge dah stat curik2 makan megi, sate pelbagai rupe, kuih raye bertelur (jgn fikir bukan2) dan akhir sekali aku dah boleh mandi 2x sehari.. ngeh..ngeh..ngeh..
jadiknye, tujuan entri kali ini hanyalah untuk membiarkan rakan2 sekalian melihat sendiri wajah saye yang masih anggun walaupun berpenyakit tanpe ade perasaan SUKE GILER sebab muke gua dah x lincin.. huwaaa!!!!

sebak sedikit.. kat sini saket..

semakin tabah.. hooyeahh!!

tak dapat menahan perasaan.. saket wo!

usah risau, inilah krim penyapuku! hukhuk


akhir kalam, saye akan pulang ke kampus pade 3hb 10 yek kawan2.. jangan kunci pintu plak!!! hahaha.. cow.salam


p/s: esaimen sume gua anta minggu depan kot.. redha jela kene potong markah ke x.. baru kebah sket demam.. hee

No comments:

Post a Comment