Thursday, March 17, 2011

show me your BFF contest- tag by nadh

ok, fine.. aku memang boley jadik emo bile tengok orang tag kat blog aku. sebab ape? sebab.. aku memang bukan insan yang rajen untuk mengejoin beraneka contest sesama ahli blog. eh, bukan, bukan. idokle diri ini nyombong tak memasalnye limah oiii... ate, cume selalunye contest-contest tu semua contestantnye cantik-cantik..  pahtu lagi teman peghasan, semua pattern gadis-gadis berselendang, pandei mekap, bodi cantik, pakwe ensem ( ini merapu..haha). jadiknye, teman ni satu pon idok ade ciri-cirinye. sebabtule teman slalu menengok jela blog-blog ni taim blogbejalan. lagi satu, teman ni bute IT.. nak edit-edit gambau sikit pon idoknye penoh nak gheti. eishh.. semuala teman xde gifted. wahahaha

tapi, alang-alang si enon dah mengetag teman untuk SHOW ME YOUR BFF CONTEST ni, teman pon cecubele yek. inile gambaunye..






ni aku ngan azah. aku pilih gambau ni sebab kat rumah aku dah macam anak susuan dye.. slalu together-gether. dari same bilik, pegi kelas sesame, shopping bende nonsense sesame, kaki gosip sesame, kuat makan sesame, kaki wayang sesame, kaki gerbang malam sesame, juz part tak reti bergaye je tak sesame (sebab aza terel begaye juz malas, aku suke begaye tapi xreti).

oleh itu, sy sudah menyiapkan hasil tag awk ye non. hehe.. aku baik!

p/s: masalh penyakit tido siang jage malam aku ni boleh buat mak aku bebel setiap hari.

No comments:

Post a Comment