Wednesday, April 13, 2011

AKU DAH STAT SUKE JADIK CIKGU.. SERYESS DOW!

Assalamualaikum dan salam sejahtera wahai pembaca-pembacaku yg budiman.  (nampk beno menipunye, awokk sorg je yg bace sndirinye pon.. wahahahaha).. ok, dah lame bebeno tak menaipnye. seryes aku dah tak gheti nak buat entri baru. kehkeh.. tapi xpe, den torai deh! tajuk utama entri cekgu pade pagi yang nian indah permai lagi saksama nilampuri chandrapurr ini ialah... AKU DAH STAT SUKE JADIK CIKGU. ate, nak ulang jugok ke??? SYIKIN @ SAYA @ GADIS SUCI MURNI INI DAH MULE SUKE JADIK CIKGU!..ok, seryes tak lawak. asal korang gelak plak??? siut-siutan r lorr...

ok, honest r. selame dah dekat 4taun aku study kat maktab (ahhh.. panjg no nk naip institut.. malehh), aku still xdpt nak masukkan soul sorang cekgu kat dlm soul aku. hakhak.. geli siot ayat. tapi memang btol ar. aku tak tipu punye. kalo dah sampai senior aku iaitu malek no pon dah sound derek je, nampok sangatle tak menipunye kan? hahaha.. even dah g pbs 4x ke, 12x ke.. aku still rase aku pegi tu untuk lepak-lepak, takyah g kelas, boleh paw ayah hari-hari.. dan yang lebih tak senonohnye, aku bleh tengok muvi sambil beron9 tanpa rasa waswas di sekolah. itu je niat aku. seryes terok kan? hahaha.. aku memang tau. tapi since stat praktikum ni, soul sorang cikgu sikit-sikit dah masok ar dalam badan aku. tapi masuk minggu ke2 baru bendealah ni meresap abes. minggu 1st aku still marah ngan maktab sebab suh g praktikum den siapkan folio den RPH. RPH yang buat rase dem sangat2 tu!
ok, balik ke cerite asal, awatnya cek tetiba minat pulak nak jadik cikgu ni?? hahaha.. sebab.. tengok gambau jelah deh! kang aku naip panjang2 kome bukannye bace pon.. buat penat awokk je. ate, ce nengok, ce nengok..



dapat gegosip dengan ibu beranak 1 di skola

dapat jumpe kembau tanpe malu2

1 st time rase diri ini rajen lagi komited lagi dedikasi sebab tempat aku paling besepah time buat keje. .gahaha

dapat student yang mcam adik sendirik.. wuuUU

ok, sekarang dah sedih pulak sebab jumaat ni last praktikum kat skola. konfem rindu budak-budak ni. rindu makanan enak kat kantin. rindu gosip2 dengan k.ija.. huhuuukk.. gua emo beb!!!




No comments:

Post a Comment