Tuesday, April 30, 2013

private tusyen.. kelasss kau!

salam.
muahahaha.. lama gile wa xupdate bebb... serius sebak seketika. bak kate student aku yg masuk pertandingn cerita.. "matanye digenangi air atas keprihatinan rakannya itu" (dalam dialek cina sebab dye orang cine bukan monggolia).

baiklah, tujuan saya menulis belog ini adalah untuk membuka iklan pekerjaan kepada diri sendiri. ye, diri sendiri. wa rase nak ajau tusyen lorr.. walaupon xmencapai tahap dekan ketika di IPG tapi ak rase otak aku still boleh bergerak dengan jayanya lagi kot. plus tiap2 hari balik skolah asyik membute, makan, muvi dan menanda buku budak. so ade rase sedikit kekosongan disitu. ahakkkss..

sekarang aku tinggal kat lima kedai, skudai. ye, name tempat ni lima kedai. bukan aku saje2 reka walaupun fes2 pon aku rase macam diperbodohkan untuk menyebut nama tempat ini. so... dipendekkan cerita, korang yang duduk lima kedai or pakcik mkcik or adik abang or jiran tetangga yang ade dok sini dan rase nak hantau anak tusyen bolehlah kontek me bebeh. ini serius dan bukan poyo.

hahaha... tibe2 rase malu sebab promote diri sendiri. tapi ade aku kesahhh?? btw, even aku nampak macam xcukup waras dan kurang matured dalam etika penulisan tapi InsyaAllah aku still boleh mengajar penulisan yang ohsem punye. kate cikgu bm kennnnn.. hehe. so, akhir kate, tolong2lah promote kiteww yewwkkk!! hkhik. sekian, assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment