Thursday, December 16, 2010

asyik-asyik..

okey, before dis its too hard for me to drink skyjuice.. ye kawan-kawan.. TOO HARD. sebab aku rase cam hey, air masak mane ade rase.. xbest! takboleh telan! tak kool! membazir milo yang berlambak di dapo! kasihan ais cube yang berbagai saiz di fridge! tapi bile dah semua kaum nak meleter pasal kesihatan bagai, aku pon dah stop minum air manis den stat jadikan skyjuice as my always-be-drinked-anytime. bangun tido minum.. tengah buat keje minum.. mase mandi minum.. lepas mandi minum.. nak tido lagi minum lagi.. so, it became not too bad to taste now. masalahnye pulak... aku dah jadik gian sama ini benda dow. sampai dah mencurik tupperware beso letak air masak yang acely sentiase kekal di atas meja dapo tu dah kire buang tebiat. selalunye botol kecik pon makan seminggu dua jugakla nak luak barang separuh.. ni satu tupperware beso untuk half hour? gila kau!! waaa.. seryes tebiat. tapi its ok sbb itu 'buang tebiat yang elok'.. but kalo dah jadik setiap 5 minit pegi toilet apecer?? time syok2 tido pon harus gagahkan kaki bangkit tubi ke jamban dalam 25 kali tu?? itu sudah 'buang tebiat yang demm' bro.. oh, ko takboleh bagi ayat 'biase bro..' kat aku. aku tak terime. bukan tak mempercayai qada' dan qadar dari Tuhan.. usah kata bagitu kepadeku.. juz aku rase kalau jamban ni boleh buat reaksi, haruslah beliau mengunci pintu dari dalam dan mengeluarkan pampers dewasa untuk aku. urmm.. bercakap pasal pampers dewasa, mungkinkah aku harus mencubanya?? ye, harus!

p/s: sepanjang mentaip entri ringkas ini, 3kali juge aku ke jamban. sekian~

No comments:

Post a Comment