Tuesday, October 11, 2011

my birhday wish

so.. sekarang aku dah officially 22 tahun .. huuu.. oredi old enuff. tadi hosmet aku cam siot semua boleh buat bodo xmo wishh.. sob..sob.. aku tunggu kot. sbb kat fesbuk masing2 dah wish.. mne boleh korg xwish plak kan?!!! huuu.. last2, bile smua dah bkumpol dalam jam 12 lebih r jugak baru dyorg wish.. ngeee.. malu plok time tu kau! gahahaha.. mestilah buat2 terseperais tapi lepastu bambu dyorg sbb lmbt wish.. hahaha. den non tanye aku.. ape wish yg aku nak birhday ni??? hurmm.. otometik ak nak nangess.. waaa... aku wish sgt mak ayah aku ade kat sini sekarang. gile rindu kot. nomonomonomonomonomo rindu mak ayah!!!! lagi sebak tadi dalam jam 8 lebih k.cik mesej camni..

"SALAM. AYAH N MAK WISH SELAMAT HARI LAHIR. IKOT BULAN ISLAM PAS MAGHRIB DAH KIRE HARI BARU, DATS MEAN DADY NAK JADI 1ST PERSON WISH 2 U.."

ok, taim ni aku balas cenggini...

"HUWAAA!!! RINDU MAK AYAH!!! NANTI ORG NAK KOL DYORG TAU! NAK CUKUR BULU KETIAK DULU"

pastu, dah siap solat, dah suci murni, dah pakai deodorent.. aku kol k.cik. mule2 cakap kat mak..
"mak, terime kasih sebab mengandungkan syikin.. terimakasih sebab lahirkan syikin.. terimakasih sebab jage syikin dari kecik sampai sekarang".. ok, sampai sini aku dah sebak kot. cakap gelak2 padahal air mate dah begenang. mak aku kool je..dye doakan aku jadi insan yang lebih baik. dye kate hari2 dye doakn aku.. huukkk.. ommaaa!!!!

pastu aku ckap ngan ayah plak.. ayat lebih kurang tapi ade penambahan sket.. " terimakasih sebab bagi syikin duit lebih slalu.. terimakasih sebab slalu sponsor dwet balik joho.." .. ok, mase ni pon aku nak nanges. bapak aku cter pulak pasal dye btolkan kereta padahal sebenonye dye dah cter kat aku pasal tu 3 hari lepas. xpe yah.. syikin boleh je dengar banyak2 kali.. sebab syikin rinduuu sangat2 kat ayah.. rinduuu sangat2 kat mak. huuuu~

ok, sekarang mate dah kelam. aku nanges lagi!!! hahaha.. dah, nak layan feeling sambil dengo lagu keluarga bahgie kumpulan saujana.

No comments:

Post a Comment