Saturday, October 8, 2011

no title entri

aku tengah bosan.. tibe2 rindu kat omma appa tapi malu nak kol.. gahahaha.. pahtu rase gile ngidam nak makan mekdi tapi hujan lebat sejak petang membataskan pengidamanku.. huukkkk... rase jeles bace blog orang cter pasal pakwe2 tapi tahap kesedaran diri tentang diri yang xlaku menimbulkan keinsafan yang maha dahsyat. rase nak tengok cter korea tapi tempoh waktu buffering yang lama membuatkan diri menjadi emo lalu macam nak hantuk2 kepale orang kt lantai. rase nak chatting dgn orang tp baru sedo aku xramai mber chatting.. hahahaha.. rase nak mencarut tapi hosmet suh jadik gadis bisu, pekak, bute (xckp bnde xelok, xdgo bnde xelok, xtengok bnde xelok). rase nak nangis tapi xtau pasal ape.. gile mungkin. rase nak menyanyi tapi takut hosmet histeria den jiran sebelah menyebelah bekerjasama simbah petrol kat rumah. rase nak tido tapi xngantok.. rase nak membace buku ilmiah tapi baru perasan banyak buku wanita je diperagakan, buku ilmiah semua da sumbat dalam kotak. rase nak bako rumah sebab nyamuk banyak gilearnab. rase nak buat senaman ringan tapi konfem malas.. dan nomonomonomonomonomo rase lagi! huuukkkk... b4 aku gile, boleh x sape2 tenangkan aku.. huwaaa!!!!

p/s : deliverykan mekdi pon da cukup buat aku tenang. tolong.

No comments:

Post a Comment