Thursday, November 4, 2010

oh papa, SAYA MAHU KAWEN



wahai warga malaysia sekalian, dengarlah rintihan hatiku ini.. AKU NAK KAWEN WEH!!!! waaaa... seryesly sekarang jembalang mane entah dah rasuk tubuh mungilku ini hinggakan aku jadik tak menyabor+gatei nak berlaki.. ini bukan kes biase.. ini kes berat gile ba ko tahu?! dolu2 time kakcik aku umo 21 dye ade cter dye nak kawen sesangat tapi aku kate dye gatei bebeno.. den tup2 aku plak rase nak kawen. pastu bile skarang cter kat housemate2 bengong sekalian rupe2nye masalah dyorang lg besau dari aku.. kalau nak tau masalah ape, rujuklah hasiltulisanmuchunadhini..

ok, honestly aku jeles sangat kat kapel2 yang dah kawen yang ade video sal wedding dyorang.. aku jeles.. aku jeles.. JELES!!! aku pon dah plan, nanti kawen aku nak pkai baju ikot otak gaye oldskul den konvoi vespa ade tarian style 60-80an +sume mesti pkai spek yang cara. gile konfem video aku paling unik+gile+xpenah orang uat.. hahaha.. aku admire time kawen nak pakai ghope ini...


konfem bapak aku rejek tapi aku mahu juge!! plusss...


cermin mate oldskul yang gile cara.. aku nak pi GM sebab dah nampak satu.. haha

dah abes bab kawen pastu smlam pegi usya blog mukhriz latif pasal anak bliau lagi aku jeles. skarang aku rase nak ade anak pule.. aku nak anak ramai gile cam family duggar..

OMG,. seryes aku xtipu korang. tapi da main problem dis day ialah.. AKU NAK KAWEN NGAN SAPE??!!!! huhuk.. member2 aku yang baik hati nak menolong carikan husband punyelah sampai tolong usyakan apek jual enset, nak carikan ustaz alim2, ex-bf dyorang, cikgu yang salah add kat fesbuk etc.. etc.. etc.. tapi last2 aku pikirkan, aku nak suh bapak aku carikan r.. mane tau dapat cekup cucu2 orang kampong yang stylomylojiwamudamudiretroklasik same cam aku.. hihi (gelak manje).. korang doakanla aku berani kobar ke bapak aku ek!

p/s: agak2 kalau aku kobar ke bapak aku time cuti ni, next sem aku blaja kat maktab lagi x?

No comments:

Post a Comment