Sunday, November 7, 2010

selamat harijadi mak!!!

selamat hari jadi.. selamat hari jadi.. selamat hari jadi emak.. selamat hari jadi
today is my beloved mum's 58 yo birthday.. cant explain how much i miss her.. how much i love her.. and how much she love me.. hahaha.. bia ah! tadi pukul 11.58 aku kol r ayah sebab enfon mak kalo kol pon tak tentu bawah katel or kat dapo or kat dalam bilik adik aku.. punyelah nak jadik anak 1st yang wish daripada 9 anak yang lain, aku sanggup mempercepatkan waktu mengewish sekaligus membuktikan kat semua orang bahawa kali ni aku ingat sendirik birthday mak tanpe pertolongan ingatan daripada kakcik (semua adik beradik hanya mengharapkan kakcik untuk inform birthday sape2 sebab dye jek concern lebih sket,, hakhak).

si reminder tarikh lhir.. harini orang xperlukan kakcik ah! hahaha

ok, dipendekkan citer, time aku kol tu bapak aku hangkat. tapi dye suh kol 2 minit lagi sebab 'heishh.. mane boleh ko nak lawan bapak ko.. dye suami mak hokey!'.. so, aku pon bagi chance la both of them nak bermanje2 sebelum mengekol lagi sekali dan yeayhh!!! aku tetap menjadi anak pertama yang wish!! hahahaha.. bangge2..

tak dijumpai gambar emak keseorangan kerana bapa kami sangat manje dengan emak.. ye, beliau yang bermanja dengan emak.. huhu.. loike~

so, kesimpulannya, aku sayang giler kat mak aku walaupon ramai kawan2 aku yang jeles kate mak aku xsayang aku.. 'cehh.. cilakak korang'.. aku hope mak aku dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur untuk lebih beribadat, menjadi isteri yang solehah, menjadi ibu yang mithali dan berjaya mencarikan jodoh untuk aku! ok, ini harapan untuk diri sendiri sengaja selitkan untuk korang aminkan.. haha.

p/s: seryes aku nak balik rumah skarang!! waaa.. SAYANG MAK!!!

No comments:

Post a Comment