Thursday, November 4, 2010

yela2, den jawab pop kuiz ini! haha

si psychomantiss a.k.a extra tutt telah mengetag aku untuk soalan2 sentimental ini. bagi mengelakkan beliau memberikan mimpi ngeri tentang tutt beliau, maka aku perlulah menjawab soalan2 ini dengan honestnye.. cewahhh gitu u!

1.
Apa benda paling penting dalam hidup korang?
keluarga, sahabat handai bahkan rakan taulan.

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
cheese bun kat jusco (aku xkonfem duet elaun ke duet pow bapak aku.. yang konfem sohih bukan duet aku)

3. Di manakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
rumah bapak den.. klassik.. aku nk konvoi vespa+pakai baju kurung xmo mekap xyah sanding+buat pangkin suh sume makan bersile+ tema retroagogojiwamudamudi

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
x.. so korang carikan r cepat jejaka korea gilehensembijakkayeberimansenangbawakbertobat yek!

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
ko bagi r dulu kekasih.. baru r aku tau..

6. Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?
kalau ade myb kat autoshow classic vehicle kat KK kot.. hakhak

7. Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
majalah WANITA yang bienda kawen.. tapi cam biase aku tukang beli tapi orang terakhir bace.. cett..

8. Apakah nama penuh korang?
norasyikin haron (ni termasuk dalam kerahsiaan maklumat x?)

9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
oi2, soalan kuajak ni.. xde salah sorang xde r aku.. so dose berat sebelah.. both of them telah bekerja keras untuk dapatkan aku tau! i lap u omma, appa!!!

10. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
seryes shit ak xcukup mase nk pike skunk.. nak mandi ni weh.. hahaha

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
hallo.. hari2 ok! abes ko ingat buat ape aku beli sabun cucian wangihebatextravaganza DAIYA tiap2 minggu kt giant nu..


12. Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
aku xhipokrit. mekah gak same cam teha.. dan ye juge dalam tabung haji ade rm10 tanpe penambahan selame 2tahun. haipp!


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
nak dua2.. xkesah..

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag..
-extra tuuttt
- hebat dalam menggayakan mulut seperti unta
- PENGKHIANAT!!! hahaha

15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup
  • sweater bundle
  • kasut raye ayah bagi
  • laptop kududku
  • moto ayah bagi
  • lesen L aku yang cam haram xganti2 P

16.
Lagu yang paling suka dan selalu dengar
canon r.. abang saidi slalu maen + aku dah cop dye wajib maen time aku kawen.. hua3

17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
12 oktober 1989.. kat mane clebrate aku lupe r.. tapi taun ni kt MCD tambun r.. usya fesbuk..

18. 5 rakan blogger yang korang nak tag :
xbanyak pon aku tau.. haha.. layannn...
haikal
izyan
aziani
hapis

No comments:

Post a Comment