Wednesday, January 26, 2011

si teha yang sengal mengetag haku.

ok kawan2.. di permulaan warkah ini sy hanya ingin meluahkan sepatah dua kata iaitu... "KENAPE AKU TERBACE BLOG KO HAH TEHA??? KAN XPASAL2 TERNAMPAK TAG NI!!!!!".. ok, selepas tarik dan hembus nafas.. sy mule lega dan teruskan mereply tag2 kejadah ini.

Full name: Isabella Natasya Hermione (bukan nama sebenar)
D.O.B:
11 rabiul awal @ 12 oktober
Age:
blom cukup umor.. perlu pengawasan untuk mnonton wayang pacak.

Married:
nak tapi ayah xbagi lagi

Zodiac:
lepas tengok majalah remaje baru tahu bintang libra

Footsize:
panjang 4, lebar 5.. beli ikot suke

Weight:
kuaja la kau!!!

Height:
memang cukup. cukup kurang aja.. cess

Nickname:
syikin, tin (name mnje bapk aku slalu pnggil), nora (euwwwww!!!), isanghan (haha,, aku je suke), gadis cantik (kenyataan), kaklang, maklang, dan tidak malang.

College/University:
university of oxford, hulu kinta

Last thing I've just did:
bace blog teha (nada menyesal)

My room condition:
ok kot? bilik kecik so azah yang jage.. aku jage ruang tamu. konfem tiptop! (penuh dgn bantal, selimut, baju bersidai dan extension wayar berselirat). hahaha


ABOUT OTHERS


Name of your bf/gf right now:
johny depp n lee hong ki

Name of the person you miss the most right now:
appa, omma, unni, ahjussi, anak2 sedare

Name of the person you hate the most:
susah r wey soalan ni!!

Name of the last person you've hurt:
lagi susah!!!

Name of your pet:
miau2, tom2, bueno.. ermm.. semua aku tipu. xpernah ade pon. hahaha


ABOUT MYSELF


Pernah korek hidung:
aku makin xpaham dgn soalan2 ni.. tipula xpenah wey! nikmat kot.

Pernah bergayut sampai tertidur:
tak kot

Pernah kentut dikhalayak ramai:
ikut keperluanla.. kat rumah sewa memang wajib. hahaha

Pernah tidur dalam kelas:
astaghfirullahalazim.... aku g kelas nak blaja kot! ishhh... pernah.

Pernah pukul orang:
i sopan u! haha

Pernah menangis depan gf/bf:
adehh.. sensitip tol la pasal bf2 ni.. next!

Pernah kena prank:
harammmm!!! aku kot mangse keadaan yang slalu kene. cess kau!


FIRST TIME


Kena marah:
sejak azali. dah lali sampai xingat bahkan emo jika sehari xdimarahi.

Duduk jauh dari family:
skola mnengah dulu dok hostel tapi xde r jaoh sangat. skarang kot paling jaoh.. waaaa... nak balik!!!

Tengok wayang:
hoho.. lepas masuk maktab. cerita ape aku lupe. tapi lepastu tros jadi addicted wo! ish3.. lagho!

Ponteng kelas:
sejak azali juga. sudah lupe

Jatuh cinta:
dulu time gemok gile babes skolah mnengah slalu aku je jatuh cinta dgn laki hemsem. tapi dyorg tak kenal aku pon. cess! tapi 1st love mase umo 19tahun (dye da ade gf baru pon! hahaha)

Accident:
aku jarang eksiden. tapi selalu eksidenkan adik aku seperti tolak beliau dan basikal bliau dari atas bukit hingga trpkse mkn nestum gune hidung ataupun cucuk mate bliau gune skrudriver (best!) hahaha

Mangsa tag:
enon, azah, cikot, anis

1 comment: