Tuesday, January 4, 2011

with you-chris brown (keris koko) ft anas



ok, sekarang no more khairul fahmi. hencik anas tahir lebih secocot dengan situasi, keadaan serta sikap dan sifat sopan santun aku. ye, jangan emosi. aku ok je. eh x2.. bukan sebab dye BLAJA MEDIC kt HOBESI (aku agak2 jek).. n bukn sebab dye adik FAIZAL TAHIR. usah fikir begitu.. aku low profile, xperlukan publisiti untuk pasangan ehem..ehem.. korang dah tengok kan beliau?? tengok saje.. jangan teruje. sekian.


p/s: seryesli aku hangen dgn mamat HENDON mane ntah yang bg mesej yg byk berbentuk lucah dan xsenonoh dan bullshit dan bongok. aku xpenah balas tapi dye still xputus harapan untuk mengacau aku. so,aku harap sgt korang bley tolong memainkan mamat indon ni. konfem indon yek kawan2.. nah, ni num beliau.. 012-7982700. kerjasama anda untuk menasihat beliau yang aku xkenal ini sgat aku harapkan. sekian terimakasih.

No comments:

Post a Comment