Monday, January 31, 2011

What Make Me Weird : lambat

aku ade habit yang sangat pelik.. LAMBAT. contoh;

lagu best
- hari2 kat kampong o rumah sewa wajib untuk aku dengo muzik. tak kesah radio, tibi, yutiub, kolerington hosmet yang berpakwe ataupon time nadh nyanyi. kirenye hidop aku tak penah sunyi tanpe muzik. tapi masalahnye aku hanya akan gile eksaited dengan lagu tersebut selepas 6 juta kali dengo. contohnye 'just the way u r'.. ye, aku memang lambat.

ekpresi muke
- bab ni aku kurang setuju dengan kebenarannye. tapi yang sure enon, semuashalahsika, anis, che dan azah selalu marah aku. katenye nyampah tengok muvi dengan aku sebab time dyorg gelak takpun nangis takpun geram.. muke aku tetap.. CAMTU. tu pon salah ke?? erkk..

tido
- okeh, yang ni aku paling tak stuju, yela2.. aku la slalu bangun lambat. korang xla.. ye.. :(

No comments:

Post a Comment