Thursday, February 24, 2011

finally - Ingatlah Diriku

macam biase, hari-hari aku mesti akan terlawat pesbuk beliau. den nampak status look alike ' yayy, im so happy now! siap love2'.. (lebih kurang.. not really dat statusla.. haha).. so, aku pon happylah untuk beliau.  at last beliau have someone dat can really accompany, make beliau happy, tak pening-pening macam selalu, and im really hope 'dia' betul-betul boleh buat beliau bahagia. hee~

seryes aku happy. ye, seryes jugak aku ter'serius' kan entri ni sebab selagi aku rase beliau sorang-sorang, selagi tu aku akan sentiase tengok aktiviti beliau, rase macam nak tegor tapi segan, rase macam nak like status tapi taknak ganggu den lastnye konfem aku tengok balik semua picca beliau pastu senyum tapi sedih. hahaha.. ini entri gile emo! xkool ah!

so, berbalik pade lepas aku bace status kegembiraan tu semalam, aku pon adelah kekuatan untuk juz 4get da past and pray da best 4 both of us. so, langkah yang orang akan rase cam budak2 tapi aku rase perlu untuk dilakukan pon aku tros jalankan.. remove from being pesbuk friends tapi sempat mengelike status itu. haha.. 

mesti korang kate cenggini kan, dayus ah cikin! ape ntah macam kanak2 ribena nak remove semua bile nak lupe. haha.. takdelah, aku xmo jadik cam kes lepas..  jadik kawan ex-bf kat fesbuk den tetibe gf dye usha aku siap add.. taknak ahh.. kang rosakkan kebahagiaan orang. tu bukan care aku. barang yang lepas jangan dikenang kak oi... tapi, aku still nak pinjam kate2 beliau kat blog (haha.. kantoi stalker.. ok2, dah xstalker  dah pasni).. SINGLE-> Strong, Independent, Noticeable, Generous, Loving, Enlightened. pinjam deh.. saye nak kuat! hehe
 
so, last but not least, be happy k awak. lepasni seryes dah xde gangguan .. hhaha.. dah tak emo-emo.. lagu ni untuk semua yang single dan kurang kelakuan macam aku
tapi dah takmau kacau da past life. enjoy bebeh! 

p/s : kalau sape2 dah break pastu bagi kat ex korang suruh cair balik baik toksah..  sebab beliau ade cakap gak ' don't ever beg someone to love u back. it;s pathetic. if they don't love u, juz leave them. hold ur pride' seryes.. aku pegang kate2 ni.  ngee~ kite still boleh kawan derr..



No comments:

Post a Comment