Wednesday, June 8, 2011

KRISIS IDENTITI

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

sekarang jam pukul 1.56pagi bersamaan 9 jun 2011. aku kene gtau sebab taim kt blog ni bengong seghope tuannye. perghh... gile lame tak menaip aku jadik ganjal sket. da lupe camne protokol dalam pnulisannye.. kate cikgu bm.. hua3. acely lately ni aku mcam penin sket r dengan diri sendiri. 2nd mungkin sebab aku tensen program diet sejak 11tahun lepas xpas-pas lagi. 3rd mungkin sebab cuti ni aku masih menjadi anak yang baik which means xsempat paw bapak aku lagi.. 4th mungkin sebab aku emo sebab enset aku sekali lagi xde fungsi selain jadik alarm untuk bangun tido tengahari (bangun pagi omma la kene kejut), jadik bahan lemparan anak sedare, jadik alat untuk maen gem, jadik pinjaman untuk tukau simkad bile fon orang laen da xde bateri. FINE. papepon aku bangge sket r kali ni.. aku bejaye dapatkan balik profession aku sejak sekolah rendah yang agak berjaye.. MATCHMAKER PARTNER!!! huahuahua.. dari sekolah rendah kot wey kejenye asyik nak matchkan orang ni dengan orang sane.. cikgu ni dengan ustaz tu.. atok ni dengan nenek sane..(nampak beno menipunye yang ni). so, kali ni aku bejaye mengeMATCHMAKERkan akak aku sendiri dengan sorang brader ni. hehe.. yang lagi penting, mak bapak aku pon cam bagi green light. tapi, yang paling SIOT pulak... akak aku asyik nak suruh aku je beking dye. caitt.. ko becinte aku plak kene jawab dengan mak ayah??? haishh.. xpe2, naseb baik akak aku ni rajen blanje aku taim kaye. aku balas r budi ko jap kakcik. ahahaha..

oi2, tajuk entri ni KRISI IDENTITI dow.. ko nak melalot nape? aishhh... fine, korang mesti tak prasan aku letak point pertame tu as '2nd' kan?.. kan..kannn??? sebabnye, point 1ST ialah.. aku pening sebab aku rase krisis identiti aku makin terok weh.. honestly aku prasan dari kecik (xkecik sangat r.. aku xpenah kecik.. sob..sobbb) yang aku ade 2 personaliti. maksudnye, even aku ni perempuan, tapi kadang-kadang aku rase cam aku banyak ciri lelaki. uishhh.. aku xikot pon naluri ni.. aku tau dose.. nabi xngaku umat. so skrang ni kirenye aku still berperang r dengan diri sendiri.. gahaha.. geli wey ayat!!!! tapi seryes ni.. ehem..ehem.. aku tengah kuatkan diri ni. korang doakanla aku tak suke pengkid lagi ek.. korang doakanla aku tak tersuke perempuan lagi ek.. korang doakanla aku kurangkan kasar ek.. kurangkan mencarut.. kurangkan makan,, (haha, kluar topik jap)..

ohoo, tpi aku skarang dah stat nak jadik wanita sket ni,. aku dah beli wedges kot (1st time ade.. xreti guna).. aku dah terai pakai selendang (tapi sumpah semua budak kelas aku kutuk), aku dah asyik bukak utube tang mekap2 mate smokey eyes tu (tapi bile aku buat sendiri jadik monkey eyes).. and.. aku dah stat beli kain baju bnanyak2 pahtu pening nak buat baju kurung moden ke, kebaye ke (macam kurus!), baju kurung biase ke.. den last2 semua xantau kedai lagi. padan muke aku.

so, tu je kot.. korang jangan lupe doakan aku weh.. aku selamat, korang dapat pahale. hehe..


p/s: bosan pulak bile xde pakwe ni.. tapi kang ade pakwe jadik gedik plak.. adehhh.. bak makwe sekilo ahh!!!

No comments:

Post a Comment