Saturday, June 11, 2011

SELAMAT HARI AYAH!!!

Hj. Haron Bin Samit. tu name bapak aku merangkap bapak kepada 3 orang abang, 3 orang kakak dan 3 orang adik aku sekali. ye, kami kongsi bapak. 1 bapak dan... 1 emakla OFKOS!!!! bapak aku rileks je.. kool.. err.. kadang2 hot gak kalau ade bende yang dye rase tak betol. sekarang umo bapak aku dah 59 tahun.. tapi sebab ni ucapan untuk hari bapa makenye xperlu ungkapkan umor biologi tapi harus ungkapkan umor beliau selaku seorang bapa. jap ek.. (tot..tet..tot..tet.. kire2..blablabla..).. bapaku sudah bergelar bapa selama 37 tahun. owhh.. oldskul bebeh.

bapak aku ni kitorang panggil ayah. kalau ngade2 boleh gak panggil daddy ke, appa ke, ayahandaku ke.. aku tak tau nape, tapi aku rase aku kamceng ngan bapak aku.. mungkin faktor kekebalan telinga aku dalam menahan segala perlian pasal baju ke (harus pakai menutup aurat macam diah.. aku terok) dan kekebalan hati dan perasaan dalam mengepaw uwang beliau kot yang mnyebabkan beliau tidak gentar untuk kerap berkomunikasi dengan aku. mungkinla..

aku xtau nak terangkan camne lagi pasal bapak aku ni. tapi yang penting macamana setiap anak akan cakap pasal bapa masing-masing ialah ... HE WAS DA BEST,GREAT,WONDERFUL,COLOURFUL, MEANINGFUL, POWERFUL AND SOMANYMUCHMORE HAPPINEST DAT WE GET BEING HIS CHILD. hehe.. malam ni beliau sudah tido. make esok pagi harus berikan pelukcium muahh3 sambil bancuh air milo ais macam biase untuk bliau kerana hajat nak buat kek tak dapat dipenuhi dek xde bakat.

p/s; even ramai kate xyah sambut hari bape, xde dalam islam, setiap hari hari bapa so wateva else.. aku tetap rase cam there's no wrong to make juz 1 day as a special day to appreciate and show ur love to ur dad. tapi ni pendapat akula.. ikot masing2 deh. hehe

No comments:

Post a Comment