Friday, August 19, 2011

MIMPI PELIK

"aku xsuke tido". statement ni kalo family & member2 aku bace boleh cetuskan perang saudara. haha... fine, aku sangat suukeeee tido. tanpe tido hidupku xbererti.. tanpe tido aku rase macam boleh gigit kerusi sebab terlalu emo. kalau bizi kadang2 aku buat keje sambil mulut mencarut dan mata bergenang sambil melihat mattress aku disisi. ok, cukup dah sajak pasal tido.

"woi, bile nak sampai klimaks criter ni!!! booOO r sentimental sorg!!!! "

mungkin korg sedang bermonolog sebegitu rupe saat ini kan?? hahahahha.. aku suke!!! ok, balik ke pangkal jalan. sebenarnye, cenggini ceghitenye..

hari khamis lepas aku dapat penyakit tido yang gile kronik. balik skolah aku tros landing di lantai yang penuh kedinginan sambil menggoyang2 kaki (goyang kaki care aku nak cepat tido. bile penat goyang nanti aku tido.. hahaha.. geli punye penerangan). tragedi ni berlaku jam 1.30 petang waktu Malaysia. aku kunci alarm lagu korea (sebab aku ade mix korea) jam 2.30 petang dengan harapan untuk bangun dan menunaikan solat zuhur. didalam tidurku, aku bermimpi begini...

MIMPI 1
seorang lelaki ini (budak rumah aku tau r sape.. gahahaha) ajak aku jumpe. pastu aku g jumpe sambil mengheret kakcik dan azah. tup2 rupenye dye bwak makbapakdanadik dye. oooO.. dye nak bertunang ngan aku rupenye. hahaha,... gile kool kau! tunang dalam mimpi xyah jumpe makbapak aku tau! pastu bapak dye bace ap ntah den kitorang officially be a fiancee.. tp sekejap je. tibe2 adik prempuan dye bermulut cilake boleh plak cakap kakcik aku perempuan xgune. aku emo pastu aku mencarut sepatah dua kate. bapak dye terkejut den kate begini..

PUTUS TUNANG SEKARANG!!!!

hahaha.. gile xkool plak. pastu kitorang pon putus tunang. gagagaga.. masalahnye, disebabkan mimpi bongok ni.. aku terlajak solat zohor jam 6 petag yang bermaksud di qada'kan selepas solat asar.. ish3.. aku berdose weh.. tu yang malas nk mimpi ni!!!!

lagi satu masalah plak.. malam tadi aku mimpi lagi. aku mimpi kakcik dijodohkan dengan sape ntah.. pastu tegah makci2 bedah tu dok usya2 kakcik aku, aku pon balik rumah. pastu.. korg mestu xcaye pastu kate aku tipu den cakap aku prasan xsedar diri. makcik2 tu tengok aku pastu terpikat plak dengan kelembutan hati budi ini. hahahahha.. den dyorg terus nak meminang aku untuk anak kawan dyorang. aku cakap.. TAKNAK!!!! tapi mak aku kate.. BOLEH3!!! esoknye mase aku tolong majlis kakcik, makcik2 tu ngade2 asyik suh mamat tu lalu lalang depan aku. aku buat bodo je walaupon sebenarnye beliau kacak. gile kool kot dalam mimpi. hahaah.. den, tibe2 aku tersedar, ces bedebah, xsempat tau ending ceghite! tapi macam biase.. rupenye aku terlajak subuh pukul 7.20.. ishh3.. berdose besar lagi. ni semua sebab mimpi!

tapi aku curious r.. asal mimpi aku pasal benda2 tunang kawen tapi semua xjadik ek?? abehtu cane ngan impian aku nak collect anak 13orang??!!! huuukkkkk.. fobia.... xmo tido dah!!!

p/s: bile aku sebut aku xmo tido lame2 mesti member2 aku tarik muke + mencarut +baling bantalkerusimeja kat aku. nape????

No comments:

Post a Comment