Sunday, July 31, 2011

we are friends.. we are sistar!

apehal lak xmemasal aku punye tajuk macam sentimental ni?? hahaha.. ade pasalnye.. pasal yang bodoh tapi boleh buat aku nanges macam haram. dem betol. semua ni setat dari gotong royong ah.. dari gotong-royong taman jadik gotong royong rumah. selame setaun umo kitorang masok rumah nombor 2, ni kire 1st time semua all out pulun mengemas. ALL OUT ok bebeh.. ini bermaksud rumah kitorang dah cantik. macam rumah anak dare.. dah xpayah pakcik2 jiran pendam perasaan seperti dialog2 yang telah dilontarkan;

PAKCIK 1 : haa.. bagoslah.. bile lagi nak kemas yek!
PAKCIK 2 : kan dah cantik.. barulah xnampak macam rumah tinggei!
PAKCIK 3 : nak kami tolong ke cikgu2??
PAKCIK 4: amboii.. harini dalam sejarah ni!
PAKCIK 5 : boleh buat calon BINI ni!!

hahaha.. agak siot disitu kan? rupenye dah lame jiran2 pendam perasaan takjub tengok kesemakan rumah kitorang. xpe2, sekarang dah cantik. kitorang pon baru sedor rumah kitorang ade tanah.. ingatkan ade rumput je. huuuuu

tapi bende ni xde kaitan dengan tajuk entri wey.. sebab utama tajuk entri gile sentimental ialah.. selepas habis gotong=royong, kitorang 1 rumah plan nak blanje jiran2 makan2 sket. yela, orang lain masuk rumah buat kenduri.. kitorang masuk rumah , bentang tilam, buat mimpi. pahtu dah plan2 bagai kitorang decide nak tido dulu.. lepas bangun kang baru pulun beli barang bagai.. tapi disebabkan bangun tido masing-masing emo + tensen xbuat lesson plan langsung + ngantok gile bayam lagi.. so terjadilah sedikit salah faham @ pertengkaran kecil antara aku, anis dan enon.. hahaha.. gile emo kot masing2. eh x, acely aku sorang je emo. gagagaga.. dah gadoh ala kadar tibe2 aku dapat kesedaran lepas disental dan dibilas bersih oleh non dengan nada yang kool.. haha. aku ok dah time tu.. tapi malu nak ngaku aku salah. so aku buat muke bajet tegang lagi r.. malu wey!!! waaa...

pahtu mase nak kluar pegi giant, non pujuk lagi.... aku pon.. errr.. aku pon... TERMENANGIS mintak maap. wahahaha.... sori ek non.. anis.. aku emo tadi. xmo marah2 tau3. aku yang salah.. ngee... tapi kite xgadoh pon kan.. da pelok2 muahhh3.. sori ek kakak!!!

kesimpulannye, even time bertekak tu aku emo + agak melampau.. tapi member2 aku still kool dan boleh tenangkan aku. korang pecaye x kitorang gado xsampai 5 minit. seryes!! so, aku rase macam same je keadaan kalau aku gado ngan akka o adik aku. sebab ape??? sebab kitorang SISTAR!!!!


wuu.. akhir kalam, aku mintak maap lagi sekali non n anis. sori sesorisorinye my sis! lav all of u always!!!!SELAMAT BERPUASE!!!!

p/s : dulu aku rase aku xboleh kawan baik dgn gurlz sbb aku kasar. aku rase aku lagi ngam kawan ngn laki. tapi bile pike2 balik.. acely aku lebih sensitif n cepat terase berbanding kawan2 aku.. dan acely lelaki lebih mengade dari gurlz. seryes aku blur sekejap. tapi xpe, at least aku sedor. hehehehe

No comments:

Post a Comment