Thursday, September 29, 2011

ana nak tidurlahh....

ok, jam sekarang tepat pukul 2 pgi. tapi mate langsung xngantuk. dari kul 11.30 tadi dok prepare tok tidoq kemain lagi.. 1st, bukak lagu kt leptop.. 2nd, susun bantal empuk2.. 3rd, sarungkan penutupmate.. 4rd, mengiring...SIAP!! seryes.. slalunye lepas abes je 4 langkah tadi otometik jari kaki akan begoyang den mate pon jadi makin sayup2 kedengaran gitu, tapi untuk malam ni langkah ni failed digunapakai. lepas je baring, ketiak plak asyik gatal.. nak garu kuat2 takut luka.. xgaru geram.. aishh.. garu jela skit2.. lame2 jadik bukit ye dak? tapi harammm.. bukit xnak naik.. gatal je makin menjadi2 umpama kata pepatah "ulat bulu dah naik daun". aku usaha lagi.. mengiring belah kanan plak... den kiri.. den menyiarap.. den terlentang.. TAK JALAN JUGAK!!!! fine, aku pasrah.. dgn emo takboleh tido + ketiak gatal.. aku bangun untuk melihat kalau2 ade yang mencurigakan pada ketiakku.. tapi xde sebarang keraguan. dengan emosi yang makin xstabil dan otak yang marah dengan mate sebab dah tak ngantok langsung.. aku bukak belog ni dan akhirnye terlahirlah cerpen ini. gahahaha... padan muke korang kene bace pasal ketiak and so on yang bushukk.. so, akhir cerita, doakanla aku cepat tido sebab aku rase kalau xtido g lepasni konfem aku buat entri baru yg lebih bushuukk gitew. bak kate syarifah syahira.. "kelas kau jah!".. so, renung2kan dan selamat beramal!

No comments:

Post a Comment