Friday, August 6, 2010

hari yang suwey..

korang penah x rase adela dlam 1 hari dlm hidop korang tu dpenuhi oleh perkare2 yg agak mensuweykan?? (even hari2 suwey pon xpe gak kot)..hahaha. okey, kisah harini ialah, aku brasekan harini hari suwey aku r.. ceritanya bermula...

1st, aku mmbute dalam jam 1 lebih malam tadi n tbe2 trsentak apabila mrasakan bahawa ada sepasang tangn siot menarik selimutku sedikit demi sedikit.. oleh kerana aku merasakan bahawa beliau sedang kesejukan, makanya aku pon mengengsetle sikit kearah beliau untuk menumpang kasih terhadap selimut itu.. namun, tanpe disangka.. jeng.. jeng.. jeng.. bliau dengan rakusnya menarik keseluruhan selimut tersebut lntas mmbiarkan diriku terkontang-kanting dan terkapai2 dalam kesejukan pagi yang hening.. waahhh... ini sudah lebey!!!! lalu, tnpe brselindung, aku menjelingkan mate (jeling, bukan juling) ke arah bliau wlaupon mnyedari bahawe bliau sedang enak mmbute.. ahh!! jnji aku puas dpt jeling dye.. monolog dalamanku bersuara.. akhirnye, setelah 5minit bertakafur dan berfikir sedalam2 nya.. aku mngmbil kputusan untuk mengmbil selimut lain ddalam loker cantekku.. (yang makin siotnye ialah.. bliau boleh ingat haku yang hamparkan selimut itu kepada beliau.. hahaha,, baeknye aku!!!)

beliau yang berbaju pink itulah perompak selimut saye mlm tdi.. hohoho.. u hope my dear.. u hope..

2d, setelah bliau yg merampas selimutku pegi ke mktab lebih awal untuk berkaraoke didepan pngarah, aku dbiarkan tdo keenakan.. bangkit jam 9 (kelas stat 9.30).. aku berjalan lenggang lenggok menuju ke blik air bagi memastikan ak dapat cop mandi dulu before nadh... tbe2,, adehh.. gua jatuh bilik air beb!!! waaaa.. asetku akan mnjadi lebih hebat disebelah bahagian.. ouwhh.. shit bebeh..

okey, x.. aku xde r jatuh cmni kan.... xteruk camni kot.. tapi bunyik mungkin hampir serupe.. lalala~

bukan itu sahaj, suwey ketiga yang aku perolehi harini ialah, betisku trkene ekzos motor berlesen L.. WTF!! .. da xcantek.. wuu.. da xbley seksi2.. wuu.. nanti kene kutuk ngn housemate.. wuuuuwuuWuUUU!!!!!.. huhuk..
ko jahat!! sume sepupu, adik bradik, bau2 bacang ko jahat!! aku dendam ngn ko.. waaa!!!

buat mase skunk ini saje suwey yang aku dapat.. still waiting 4 da newest suwey thing in my life 4 today.. hope harini jela aku dpt badi suwey.. hakhak.. pape t aku roger kat ko lag ek blog cayangku.. huu.. love u cayang.. mmuuaaahhhxxx!!!!!


p/s: aku byak mencarut dalam ni.. jangn bagi adik korang tanpe pengawasan ibubape + makbapak aku sendirik bace .. gagagaga~

No comments:

Post a Comment