Thursday, August 19, 2010

personal taste

okeyh.. skarang aku tgah melayan prasaan + brangan gile ba dengan cerita ini.. sungguh kacak lee min ho sunbae.hahaha.. sumpah aku sanggup tahan mate dari tdo.. tahan jari dari taip esemen dan tahan perut dari makan sbb puase demi chentaku kepade min ho yang ganteng.. waaaa!!!!
okey.. tuntasnya daripada kisah ini, aku dapat keyakinan diri yang mendalam.. sebab rakan-rakanku selalu berperangai kurang sopan dengan mengadu kepada encik kasran tentang ketidak "matching" an pakaianku.. namun, setelah melihat gee in iaitu heroin kisah ini yang lebih serabai tetapi mendapat pakwe yang kacak giler aku menjadi lebih yakin tentang keyakinan diri ini. aku pasti tidak akan lagi giat mempedulikan teguran ibu bapa, guru dan rakan-rakan tentang sikap aku yang gemar berseluar kotak2 vogue untuk ke yong tau fu ataupun memakai beg kotak2 yang same setiap hari sama ada ke kelas, piknik, dinner hatta kenduri arwah.. dah2.. banyak benor dah terluahan kini. sekarang.. hambek!!! ni antara paparan imej-imej min ho dan cikaronya dlam kisah ini..


oppa!!!


mahu begini dengan beliau!!!



okey.. aku sanggup kurus.. demi memastikan nanti laki aku kene hangkat aku camni gak.. hikhik (gedix!!)



LOVE U LEE MIN HO!!!! mmmuuuaaahhhxxx!!!!

p/s: wajib tonton yek kawan2!!! huuu.. oppaaaa!!! (aku nak sambung buat big.. aza da memekak.. hahaha)


No comments:

Post a Comment