Tuesday, August 3, 2010

macamane nak cantekkan blog??

okey, sebenarnye tajuk utamenya ialah MACAMANE NAK CANTEKKAN BLOG KALAU MALAS + BODO BAB EXPLORE TENET??? hahaha.. panjang kan murid2?? ya.. sebab itulah aku xmo tulis tajuk ni sampai abes.. sebab t blom sempat bace korang da stat caci maki aku.. hoho.. u hope my dear.. u hope..

honestly, kalau tak aku xkesah pon.. tapi setelah dihina oleh senior a.k.a wak kepoh dan rakan2 serumah.. tibe2 aku merasa kuciwa melihat blog sendirik.. apatahlagi apabila dicomparekan dengan blog2 laen.. adess... sungguh shit ye perbedaannya..

oleh itu, sejak malam tadi aku berikrar untuk rajenkan diri + kerah nadh (housemate kepoh a.k.a maryam) tolong aku nak design cecantek blog ini.. namun, dek kerana bodoh sombong dan xtau sabar.. maka, sampai skarang blog ini masih keburukan.. ohhh.. kasihan blogku..

kesimpulan daripada sepatah dua kata diatas, saya dengan rasminya ingin melantik seorang yang kreatif lagi rajen lagi oldskul dan berwibawa untuk mencantekkan blog ini dengan bayaran gaji seperhidangan lunch di kedai bawah pokok.. (sedap tau ikan keli dye nok!).. siapa2 yang berminat sila hubungi fesbuk saya ataupun hubungi jek rumah saya.. (haha.. mampos ko nak carik dalam buku kuning nama n num tepon aku.. lalala~).. sekian untuk kali ini.. salam 1 malaysia,, ngee~

No comments:

Post a Comment