Monday, August 23, 2010

sesuatu itu...

Dalam minggu ni dah 2 bnda yang aku buat menyebabkan kawan2 aku tegor seakan-akan diriku ini sedang mengalami buang tebiat.. 1st, aku berjage sehingga ke pagi hari sehingga adakalanya menginjak ke waktu syuruk semate-mate demi membuat "sesuatu". ye, memang tidak pelik sebenarnye keadaan ini apatahlagi aku memang tak berape suke tido.. (seryes kenyataan ini boleh buat member2 aku pegang parang sambil mengomel cumel).. namun begitu.. oleh kerana terlalu takutkan "sesuatu" itulah menyebabkan aku harus.. sunat muakkad +++ WAJIB untuk menjadi pakgad di rumah sendiri.. bersengkang mate, mkan megi sambil menguap, bancuh pelbagai jenis air dalam satu masa bahkan terpakse mengobseskan diri dengan kuiz-kuiz bodo di fesbuk semate2 demi mengembalikan kesegaran mate.. semuanya kerana kau!!!.. ohh "SESUATU"...

kedua, tibe-tibe aku dan ASYIQA si PSYCHO boleh berjumpe dengan encik mokhtar semate-mate nak bincang "SESUATU " itu.. haishh.. ini sudah pelik tetapi benar.. sedangkan ketika mendapat pelbagai warna surat amaran pon kami jarang mengendahkannya apatahlagi untuk berjumpa lecturer waima hep.. gerangan apakah yang boleh mentebiatkan kami ini???.. jeng.. jeng.. jeng.. seryes sume sebab ko wahai "SESUATU"!!!!

so skarang ni gua ade hangin sketla dngan menatang "SESUATU" itu.. siot jek mengambik mase tidor aku.. mase maen gem susun2 blok.. mase bce majalah.. mase beranagn.. bersauna.. etc.. eppp!!! memg nk makan penampalah ko ni.. kalau ko xkacau kitorang ko xhepi ke hah??!!!!

NAH!!! tengok muke tertekan aku puas2..

haram J punye ASSIGMENT!!!

No comments:

Post a Comment