Wednesday, August 25, 2010

I am addicted to U!!

wohoOO!!! itu perkataan paling sesuai untuk korang describekan insang hati aku malam ni. teruja + jakun + nak nanges + ingat mak bapak + sebak sungguh + xcaye dow!! bergempar gempita hati aku dengan semua feel ni orang puteh kate. sebab ape?.. sebab ape ke soalan ko nih? sure??? adehh.. malas tol nak riak r.. okey2.. aku tengah menjawab dengan muke slamber ni.. AKU DA RETI BAWAK VESPA.. betol.. tengah muke slamber.. tak riak langsung.. ala, ape sangatla bawak vespa tu.. smol de meter bebeh.. derr?? (muke konfius tapi tetap tanpe riak)...

aku tak suke membangge diri apatahlagi cakap banyak2.. tengok jela flow proses p&p ni berlangsung.. cume satu kupinta.. jangan puji aku lebey2 tau.. tak biasa membangge diri.. ehem.. ehem.. ni bunyik batukla..



okey, ni semua stat sebab cik jenab 3 orang ni.. teros aku bergegas keluar kerana hati gua dah mendidih jeles weh!! cess..


memulakan umpan dengan memujuk rayu plus plus membodek empunye vespa dengan slogan banner bertajuk "jiro ensem!!!".. erkkk???


okey, tunggu turn jap.. petik sebuah dua lagu seketika ah..


turn da sampai.. hooyeeayyy!!! tak sabau bangun walaupon dalam keadaan mengah kerana lipatan sejarah telah mencanak peratus peningkatannya.


saya budak baru belajar, kalau tak sampai tolong kaberkan.. ngee


fuhh.. fuhh.. tarik napas.. tonjet kaki setinggi yang mungkin.. eppp.. cikgu jangan lepas.. tunggu saye naik dulu.


okey, muke tenang selepas berjaya naik dihujung bucu sit vespa.. tenang.. tenang.. hnff.. hnnff


walaupon baru beberapa minit aku berjaya menunggang vespa, namun mereka tetap lebih hebat untuk mensembat sebarang dua gambar.. cess..


ye kawan-kawan, mereka lebih obses untuk melakukan pelbagai riak muke yang lebih tenang berbanding memberikan sokongan moral kepada aku.. siot korang.. waaa!!!


setelah sampai.. harus mengambil gambar kenangan dengan empunya vespa sebagai penutup aktiviti membodek. sekian..

eh cop2..

cikgu lesen vespa suh mention name beliau.. hakhak.. cehh.. pinjam kaki pon nak kerek.. macey yek kakak fadhilah!! huu.. jasamu kukenang.. cewahhh hek ah.. hek ah!!


p/s: ade sape2 nak jual vespa kat aku?? tapi toling pujukkan bapak aku boley x? huuukkkkk..

No comments:

Post a Comment